Opmerking: op maat gemaakte artikelen kunnen niet worden geretourneerd voor terugbetaling, winkeltegoed of vervanging, tenzij ze defect zijn.
Defecte of beschadigde aangepaste artikelen:
Als je winkeltegoed of een vervanging wilt ontvangen, neem dan contact met ons op via cs@popsockets.com en stuur ons enkele foto's van het/de betreffende item(s) zodat we je kunnen helpen.
Onderstaande is van toepassing op niet-aangepaste bestellingen:
Als uw PopSockets-product kapot of defect is, hoeft u het artikel niet naar ons terug te sturen. Dien een ticket in bij ons Customer Obsession-team door hier contact met ons op te nemen en we zullen graag een vervangende bestelling indienen, een terugbetaling doen of winkeltegoed verstrekken.
Let op: Restitutie is alleen mogelijk tot 90 dagen na betaling!
Als je niet tevreden bent met je PopSockets-product en het om deze reden wilt retourneren, stuur het dan naar het volgende adres:
Service Logistics B.V.
PopSockets
Newtonweg 10
5928PN Venlo
The Netherlands
Zorg ervoor dat u uw ordernummer en uw naam ergens op het retourpakket vermeldt.
Houd er rekening mee dat retourzendingen op kosten van de klant worden teruggestuurd. We werken momenteel met minder personeel ter plaatse. Als gevolg hiervan kunnen retouren en terugbetalingen langere verwerkingstijden hebben.
Opmerkingen
0 opmerkingen
Artikel is gesloten voor opmerkingen.