Als je een bevestigingsmail van je bestelling hebt ontvangen, kun je je bestelnummer gebruiken om te checken OF JE BESTELLING IS VERZONDEN. Je ontvangt altijd een Track & Trace code bij je bevestigingsmail.
Wat als ik geen e-mailbevestiging of track & trace code heb ontvangen?
Bevestigingsmails worden gegenereerd zodra je een bestelling plaatst. Heb je geen bevestigingsmail ontvangen na het plaatsen van je bestelling, check dan of:
1) Je bestelling is gelukt; kijk op je bankrekening of het geld afgeschreven is.
2) Je in de juiste inbox kijkt die hoort bij het emailadres waarmee je je bestelling hebt geplaatst.
3) De bevestigingsmail niet in je spam folder terecht is gekomen. Als je Gmail gebruikt, kijk dan ook in je “Reclame” tabblad.
Heb je nog niks ontvangen, neem hier dan even contact met ons op, dan helpen we je graag om te zorgen dat je ‘m alsnog krijgt!
Opmerkingen
0 opmerkingen
Artikel is gesloten voor opmerkingen.